Hoe werken wij

B2B Afspraken

B2B afspraken maken op directieniveau

Op zoek naar kwalitatief hoogwaardige business afspraken voor uw verkopers? Omzet Plus is de specialist in het maken van hoogwaardige B2B afspraken op directieniveau. Al onze B2B adviseurs hebben ervaring in het ondernemerschap en zijn gespecialiseerd in meerdere vakgebieden.

Hiernaast weten we ook exact hoe zakelijke doelgroepen benaderd moeten worden. Onze voorbereidingen leveren ongekende resultaten op. Omzet Plus doet uitvoerig onderzoek, stelt een uniek script op, stemt werkprocessen af op uw doelstelling(en) en bereidt agents en B2B adviseurs voor met de benodigde informatie en trainingen.

Wij maken de kwalitatieve afspraken en u haalt de klanten binnen

U wilt medewerkers uit het salesteam hebben waar winsten behaald kunnen worden; bij de klant! Dit is wat wij voor u kunnen en vooral willen doen; door de agenda’s van uw accountmanagers op de meest effectieve en efficiënte wijze in te delen. En uw medewerkers ontzorgen door het overnemen van tijdrovende taken. Hierbij kunt u denken aan prospect selectie en koude acquisitie.

Cold calling, koude acquisitie campagnes bewijzen zich met significante waarde toevoegingen, zolang het spoor naar potentiële klanten gestructureerd en standvastig wordt nageleefd. Waardoor nurturing van uw business leads op behoedzame wijze plaatsvindt. Omzet Plus helpt u hierbij.

Er zijn natuurlijk verschillende soorten klanten. Om het makkelijk te houden worden bij B2B afspraken vooral de volgende klantgroepen behandeld:

 1.  Suspects Door u of een door ons verrijkte data selectie van klanten die benaderd kunnen worden
 2.  Prospects klanten waarmee B2B afspraken zijn gemaakt

Succesvolle direct B2B telemarketing

Succes wordt in grote lijnen behaald door structureel de meest geschikte (potentiële) klanten te benaderen en te voorzien van de juiste informatie, op het juiste moment, door de juiste persoon. Vaak ontbreekt de kennis over de juiste combinatie hiervan. Om die reden vinden wij pipeline management zo belangrijk. Uw bedrijf blijft de concurrentie een stap voor, als de gekozen strategie voor deze benaderingen wordt nageleefd. U krijgt hierdoor meer grip, realiseert omzetgroei en bouwt daardoor duurzame(re) relaties met uw klanten op.